Wil je ongelimiteerd groeien als ondernemer? Herprogrammeer je onderbewustzijn en breek door naar het volgende level in je business.
Jij bent een ondernemer die het maximale uit zichzelf wil halen.
Je bent hier met een reden.
Je wilt je grootste doelen en ambities realiseren en echt een verschil maken in de wereld.
Je deinst niet terug voor uitdagingen die op jouw pad komen. Je hebt al genoeg overwonnen in je leven.
Maar… zodra je hebt bereikt wat je wil, geeft dat vaak maar voor korte tijd voldoening.
Al snel heb je een volgend doel en je dromen worden steeds groter.
Je ziet overal mogelijkheden.
In jouw hoofd is het nooit stil.
Dat heeft je veel gebracht. Je hebt alles zelf opgebouwd en veel alleen gedaan.
Maar je bent ook moe.
Als je heel eerlijk bent, ontzettend moe…
Constant dat opgejaagde en onrustige gevoel.
Niet kunnen ontspannen als je weet dat er nog werk op je ligt te wachten.
En dat is het probleem.
Er is ALTIJD werk. Je kunt ALTIJD meer doen.
Als het niet voor je bedrijf is dan is het wel in huis of voor een ander.
Pas als je gaat slapen, ga je uit.
Jezelf afvragend of je wel genoeg hebt gedaan en je je tijd niet beter anders had kunnen besteden.
Vrijheid en rust. Dat is waar je op dit moment het meeste naar verlangt.
Probeer hier de verlangens te omschrijven van jouw potentiële klanten zonder direct jouw dienst/product te benoemen. Dus wat is het streven (bijvoorbeeld: goed kunnen plannen, geen stress meer hebben).
Ook dit kan je eventueel puntsgewijs noteren met een iconenlijst.
Bedrijf dat je vrijheid en ontspanning geeft.
Hier presenteer je de oplossing voor de potentiële klant (jouw product/dienst uiteraard).
Met alle concurrentie is het belangrijk om de unieke kwaliteiten van jouw product te benoemen. Wat maakt jou dus onderscheidend t.o.v. de rest?
Hier heb je de ruimte om praktische informatie te vermelden. Bij een online training wil je vermelden dat een klant na aankoop gelijk aan de slag kan. Bij een live dag wil je natuurlijk weten waar, wanneer en hoe laat het event plaats zal vinden.
Tijd om wat over jezelf te vertellen 🙂
Maak dit stuk niet al te lang. Er is altijd de mogelijkheid om meer te vertellen op een “over mij” pagina.
Belangrijk om te vermelden: wie je bent, wat je doet en waarom je deze dienst/dit product verkoopt. Wat is jouw doel / missie.
Afhankelijk van je onderneming helpt het vaak om persoonlijk te zijn (over de struggles die je hebt doorlopen bijvoorbeeld).
Vermeld samengevat de belangrijkste punten voor de potentiële klant.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Ondertitel / korte toelichting
Schets hier een situatie; een probleem waar jouw doelgroep zich in herkent. Maak het zo specifiek mogelijk. Probeer in ongeveer 4-5 regels de situatie te schetsen en maak belangrijke kernwoorden dik gedrukt. Je wilt eigenlijk dat het voor een bezoeker al duidelijk wordt wat je aanbiedt, zonder dat je het al expliciet benoemd.
Schets nu heel kort de droomsituatie van jouw doelgroep. Dus hoe zou hun leven eruit zien als bovenstaande situatie opgelost zou worden. Probeer in een paar regels de aandacht van de bezoeker te trekken.
Promoot nu jouw product / dienst, oftewel de oplossing.
Plaats hier een korte motivatiezin
In deze sectie ga je dieper in op de symptomen die jouw doelgroep momenteel ervaren. Naderen ze bijvoorbeeld een burn-out door de stress op werk en thuis? Probeer specifieke herkenningspunten te noteren
Dit is het punt waar je (op een gezonde manier) jouw doelgroep gaat confronteren: namelijk de lange termijn gevolgen als iemand nu niet aan de slag gaat met zijn problemen.
Je schetst hier de ideale situatie voor jouw doelgroep. Hoe ziet het leven eruit als bovenstaande problemen opgelost zijn. Pitch nog niet jouw dienst, maar geef een beschrijving waar jouw doelgroep naar verlangt.
Nu wordt het tijd om jouw product / dienst te promoten als oplossing. Beschrijf duidelijk wat je aanbiedt en wat het precies inhoudt. Denk ook aan het benoemen van de Unique Selling Points. Die kan je in onderstaande kaders duidelijk weergeven.
Korte beschrijving
Korte beschrijving
Korte beschrijving
Plaats hier een korte motivatiezin
Beschrijf hier de resultaten die een klant ervaart na het volgen / kopen van jouw product / dienst.
Vermeld hier de praktische zaken; hoe kan iemand een product / dienst bij je afnemen? Kunnen ze online betalen, ontvangen ze na betaling een e-mail, etc. Hieronder volgt een voorbeeld hoe je praktische informatie kan weergeven.
1.
Je kan simpel en gemakkelijk met o.a. iDeal betalen.
2.
Ne betaling ontvang je binnen 5 minuten een e-mail met je inloggegevens.
3.
Daarna kan je gelijk starten met de online training
Plaats hier een korte motivatiezin
Tijd om iets over jezelf te vertellen. Stel jezelf kort voor en leg uit waarom jij /jouw producten geschikt zijn om het probleem van jouw doelgroep op te lossen.
Het is belangrijk om jouw expert status nadrukkelijk te vermelden. Vermeld bijvoorbeeld behaalde certificaten, gevolgde opleidingen, diploma’s etc.
Verder kan het mooi zijn om te vermelden hoeveel klanten je ongeveer geholpen hebt en of je eventueel in de media bent geweest (voor bijvoorbeeld interviews).
Tot slot willen bezoekers weten wat jouw missie is. Waarom bied jij dit product aan en wat hoop je er mee te bereiken.
Tijd om jouw aanbieding te weergeven zodat bezoekers een beslissing kunnen maken.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.