1-op-1 Unlimited Traject

Wil je ongelimiteerd groeien als ondernemer? Herprogrammeer je onderbewustzijn en breek door naar het volgende level in je business.

Subtitel

Jij bent een ondernemer die het maximale uit zichzelf wil halen.

Je bent hier met een reden.

Je wilt je grootste doelen en ambities realiseren en echt een verschil maken in de wereld.

Je deinst niet terug voor uitdagingen die op jouw pad komen. Je hebt al genoeg overwonnen in je leven.

Maar… zodra je hebt bereikt wat je wil, geeft dat vaak maar voor korte tijd voldoening.

Al snel heb je een volgend doel en je dromen worden steeds groter.

Je ziet overal mogelijkheden.

In jouw hoofd is het nooit stil.

Dat heeft je veel gebracht. Je hebt alles zelf opgebouwd en veel alleen gedaan.

Maar je bent ook moe.

Als je heel eerlijk bent, ontzettend moe…

Constant dat opgejaagde en onrustige gevoel.

Niet kunnen ontspannen als je weet dat er nog werk op je ligt te wachten.

En dat is het probleem.

Er is ALTIJD werk. Je kunt ALTIJD meer doen.

Als het niet voor je bedrijf is dan is het wel in huis of voor een ander.

Pas als je gaat slapen, ga je uit.

Jezelf afvragend of je wel genoeg hebt gedaan en je je tijd niet beter anders had kunnen besteden.

 

Zou het leven niet mooier zijn als

Vrijheid en rust. Dat is waar je op dit moment het meeste naar verlangt.

Probeer hier de verlangens te omschrijven van jouw potentiële klanten zonder direct jouw dienst/product te benoemen. Dus wat is het streven (bijvoorbeeld: goed kunnen plannen, geen stress meer hebben).

Ook dit kan je eventueel puntsgewijs noteren met een iconenlijst.

Bedrijf dat je vrijheid en ontspanning geeft.

Ruimte voor een quote

De oplossing

Jouw dienst introduceren

Hier presenteer je de oplossing voor de potentiële klant (jouw product/dienst uiteraard). 

Met alle concurrentie is het belangrijk om de unieke kwaliteiten van jouw product te benoemen. Wat maakt jou dus onderscheidend t.o.v. de rest?

Hier heb je de ruimte om praktische informatie te vermelden. Bij een online training wil je vermelden dat een klant na aankoop gelijk aan de slag kan. Bij een live dag wil je natuurlijk weten waar, wanneer en hoe laat het event plaats zal vinden.

 

Over mij

Tijd om wat over jezelf te vertellen 🙂

Maak dit stuk niet al te lang. Er is altijd de mogelijkheid om meer te vertellen op een “over mij” pagina. 

Belangrijk om te vermelden: wie je bent, wat je doet en waarom je deze dienst/dit product verkoopt. Wat is jouw doel / missie.

Afhankelijk van je onderneming helpt het vaak om persoonlijk te zijn (over de struggles die je hebt doorlopen bijvoorbeeld).

Wat anderen zeggen

Tijd voor een aantal testimonials. Kort lange testimonials in tot max. 5 regels. Maak belangrijke woorden dikgedrukt.
Naam
Functie
Tijd voor een aantal testimonials. Kort lange testimonials in tot max. 5 regels. Maak belangrijke woorden dikgedrukt.
Naam
Functie
Tijd voor een aantal testimonials. Kort lange testimonials in tot max. 5 regels. Maak belangrijke woorden dikgedrukt.
Naam
Functie

Start vandaag nog

€129

Product

Vermeld samengevat de belangrijkste punten voor de potentiële klant.

€49.99

Hoofdproduct

Vermeld samengevat de belangrijkste punten voor de potentiële klant.

€399

Product

Vermeld samengevat de belangrijkste punten voor de potentiële klant.

Bied hier eventueel een bonus aan

Om de verkoop van jouw product/dienst een boost te geven, helpt het vaak om iets extra's weg te geven. Dit hoeft niet veel te zijn. Denk bijvoorbeeld aan een extra training die je klaar hebt staan of misschien een korting op de volgende aankoop

Veelgestelde vragen

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.

Heb je nog een vraag?

Titel voor jouw product of dienst

Ondertitel / korte toelichting

Titel

Ondertitel

Schets hier een situatie; een probleem waar jouw doelgroep zich in herkent. Maak het zo specifiek mogelijk. Probeer in ongeveer 4-5 regels de situatie te schetsen en maak belangrijke kernwoorden dik gedrukt. Je wilt eigenlijk dat het voor een bezoeker al duidelijk wordt wat je aanbiedt, zonder dat je het al expliciet benoemd.

Schets nu heel kort de droomsituatie van jouw doelgroep. Dus hoe zou hun leven eruit zien als bovenstaande situatie opgelost zou worden. Probeer in een paar regels de aandacht van de bezoeker te trekken.

Promoot nu jouw product / dienst, oftewel de oplossing.

Plaats hier een korte motivatiezin

Titel

Ondertitel

In deze sectie ga je dieper in op de symptomen die jouw doelgroep momenteel ervaren. Naderen ze bijvoorbeeld een burn-out door de stress op werk en thuis? Probeer specifieke herkenningspunten te noteren

Ruimte voor onderschrift
Ruimte voor onderschrift

Titel

Ondertitel

Dit is het punt waar je (op een gezonde manier) jouw doelgroep gaat confronteren: namelijk de lange termijn gevolgen als iemand nu niet aan de slag gaat met zijn problemen.

Titel

Ondertitel

Je schetst hier de ideale situatie voor jouw doelgroep. Hoe ziet het leven eruit als bovenstaande problemen opgelost zijn. Pitch nog niet jouw dienst, maar geef een beschrijving waar jouw doelgroep naar verlangt.

Ruimte voor onderschrift

Titel

Ondertitel

Nu wordt het tijd om jouw product / dienst te promoten als oplossing. Beschrijf duidelijk wat je aanbiedt en wat het precies inhoudt. Denk ook aan het benoemen van de Unique Selling Points. Die kan je in onderstaande kaders duidelijk weergeven.

USP 1

Korte beschrijving

USP 2

Korte beschrijving

USP 3

Korte beschrijving

Plaats hier een korte motivatiezin

Ruimte voor onderschrift

Titel

Ondertitel

Beschrijf hier de resultaten die een klant ervaart na het volgen / kopen van jouw product / dienst.

Hoe gaat het in zijn werk?

Ondertitel

Vermeld hier de praktische zaken; hoe kan iemand een product / dienst bij je afnemen? Kunnen ze online betalen, ontvangen ze na betaling een e-mail, etc. Hieronder volgt een voorbeeld hoe je praktische informatie kan weergeven.

1.

Online betalen

Je kan simpel en gemakkelijk met o.a. iDeal betalen.

2.

Ontvang een e-mail

Ne betaling ontvang je binnen 5 minuten een e-mail met je inloggegevens.

3.

Volg de training

Daarna kan je gelijk starten met de online training

Plaats hier een korte motivatiezin

Titel

Ondertitel

Tijd om iets over jezelf te vertellen. Stel jezelf kort voor en leg uit waarom jij /jouw producten geschikt zijn om het probleem van jouw doelgroep op te lossen.

Het is belangrijk om jouw expert status nadrukkelijk te vermelden. Vermeld bijvoorbeeld behaalde certificaten, gevolgde opleidingen, diploma’s etc. 

Verder kan het mooi zijn om te vermelden hoeveel klanten je ongeveer geholpen hebt en of je eventueel in de media bent geweest (voor bijvoorbeeld interviews).

Tot slot willen bezoekers weten wat jouw missie is. Waarom bied jij dit product aan en wat hoop je er mee te bereiken. 

Ruimte voor onderschrift

Testimonials

Ondertitel

Titel

Ondertitel

Tijd om jouw aanbieding te weergeven zodat bezoekers een beslissing kunnen maken.

Titel van jouw product

Ondertitel
59
40
excl. BTW
  • Noteer samengevat wat de training inhoudt
  • Noteer samengevat wat de training inhoudt
  • Noteer samengevat wat de training inhoudt

Veelgestelde vragen

Ondertitel

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.

Noteer hier het antwoord.